spell IT

new

Disclaimer

Pentru publicarea articolelor in cadrul acestei reviste, ele trebuiesc furnizate in format electronic, trebuie  avizate de catre unul din membrii echipei editoriale si presupune automat din acel moment asumarea de catre autor a raspunderii privind originalitatea continutului articolului respectiv.

Iulie 2022 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
 

Sari la continut | Sari la navigare

Despre cartile de vizita

“Cartea de vizită este un accesoriu indispensabil în afaceri. Acest dreptunghi de carton serveşte drept mijloc de comunicare scris şi grafic şi în acelaşi timp te reprezintă în faţa clienţilor, colaboratorilor si partenerilor de afaceri prezenţi si viitori.

Cartea de vizita conţine următoarele informaţii: numele, logo-ul companiei si eventual sloganul acesteia; prenumele si numele persoanei. Pentru a se evita confuziile numele de familie poate fi scris cu majuscule; funcţia, scrisa de obicei cu caractere mai mici decât numele; datele de contact: adresa poştala, telefon, fax, e-mail, website.

Cartea de vizita te reprezintă pe tine si in acelaşi timp compania pentru care lucrezi. Pentru ca mesajul transmis de aceasta sa fie cel dorit, trebuie ca toate elementele pe care le conţine sa se potrivească.

Grafica are un rol important in transmiterea corecta a mesajului, de aceea un design simplu si elegant este de preferat. Acorda atenţie culorilor pe care le foloseşti: deoarece nu trebuie exagerat cu numărul acestora cel mai simplu este sa optezi pentru culorile deja existente in logo-ul companiei.

Textul trebuie sa fie lizibil, evita fonturile ridicol de mici: cartea de vizita este suficient de mare pentru a folosi fonturi la dimensiuni rezonabile.

Foloseşte un carton de calitate, cu o textura buna: cărţile de vizită ieftine se observă uşor. Cartea de vizita pe care o foloseşti trebuie sa iţi determine interlocutorul sa vrea sa o păstreze.

Cartea de vizita se oferă preferabil la începutul întâlnirilor de afaceri pentru a ajuta interlocutorul sa retina numele persoanei/companiei, atunci când au apărut modificări in conţinutul acesteia (un nou număr de telefon, o noua funcţie, o alta adresa a firmei, etc.) sau in cazul unor întâlniri sociale la sfârşitul conversaţiei sau înainte de a pleca.

Nu se oferă unui superior cartea de vizita decât daca acesta o cere. Atunci când primiţi o carte de vizita eticheta cere sa o studiaţi, sa manifestaţi interes fata de aceasta si sa faceţi un scurt comentariu înainte de o laşa din mana.

Aveţi grija sa nu uitaţi cartea de vizita care v-a fost oferita pe masa la sfârşitul întâlnirii. Nu oferi o carte de vizita daca pe aceasta apar greşeli, daca informaţia de pe ea nu este actualizata, daca este murdara sau îndoita! ”

Poate v-aţi întrebat cu ajutorul cărui program creaţi o carte de vizita!?

Exista un răspuns concret pentru aceasta întrebare!

Puteţi folosi cu uşurinţa programul “Microsoft Office Publisher” sau pentru realizări profesionale, “Photoshop Business Cards”.

Si nu in ultimul rând, sa va ofer spre vizualizare si câteva modele de carti de vizite, create de experţii străini.


Actiuni document