Disclaimer

Pentru publicarea articolelor in cadrul acestei reviste, ele trebuiesc furnizate in format electronic, trebuie  avizate de catre unul din membrii echipei editoriale si presupune automat din acel moment asumarea de catre autor a raspunderii privind originalitatea continutului articolului respectiv.

« Septembrie 2020 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Autentificare


Ai uitat parola?
Utilizator nou?
 

Sari la continut | Sari la navigare

prezentare

Realitatea şi dinamica vieţii sociale, economice sau culturale au impus ample schimbări în proiectarea şi implementarea politicilor şi strategiilor educaţionale. Dezideratele de modernizare şi perfecţionare a metodologiei didactice se încriu pe direcţia sporirii caracterului activ-participativ al metodei de învăţare, pe aplicarea unor metode cu un pronunţat caracter formativ în valorificarea noilor tehnologii instrucţionale, care să-l implice pe copil direct în procesul de învăţare, stimulându-i creativitatea, interesul pentru nou, dezvoltarea gândirii, reuşind să aducă o însemnată contribuţie la dezvoltarea întregului său potenţial. Metodele constituie instrumente didactice cu ajutorul cărora, profesorul, îi determină pe cei aflaţi pe băncile şcolii la un demers de asimilare activă a unor noi cunoştinţe şi forme comportamentale, de stimulare şi, în acelaşi timp de dezvoltare a forţelor cognitive, intelectuale. Într-o versiune mai modernă, metoda este interpretată drept o modalitate pe care profesorul o urmează pentru a-i face pe elevi să găsească singuri calea proprie de urmat în redescoperirea adevărurilor sale. O astfel de metodă este şi metoda predării prin proiecte.

metode_evaluare.pdf — PDF document, 404Kb

Actiuni document