spell IT

new

Disclaimer

Pentru publicarea articolelor in cadrul acestei reviste, ele trebuiesc furnizate in format electronic, trebuie  avizate de catre unul din membrii echipei editoriale si presupune automat din acel moment asumarea de catre autor a raspunderii privind originalitatea continutului articolului respectiv.

« Noiembrie 2022 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
Prima pagina Revista Numarul 4 - an scolar 2012 - 2013 Studiu despre învăţarea activă

Sari la continut | Sari la navigare

Studiu despre învăţarea activă

Metoda ciorchinelui

Cercetările efectuate în ultimii ani arată că pasivitatea din clasă, ca rezultat al predării tradiţionale, în care profesorul ţine o prelegere, eventual face o demonstraţie, iar elevii îl urmăresc nu produce învăţare decât în foarte mică măsură. Invăţarea presupune înţelegerea, iar aceasta înseamnă mai mult decât cunoaşterea faptelor. Elevii construiesc cunoaşterea şi înţelegerea pe baza a ceea ce deja cunosc sau/şi cred.

studiu Dimensiune 467.5 kB (application/pdf)

Actiuni document